Monday, August 30, 2010

Pasal ape kali nie ekk???

Entry kali nie xpanjang dan xmenarik...walaupom aku anggapnya adalah sesuatu yang memuaskan hati aku sedangkan ia hanya sekadar lega...


masih terpikir pikir, aku cakap pasal ape???
kalu korang datang ke blog eik`snoName...
ade entry yang berbaur begini, ini adalah sudah pastinya dan dah memang kompem sal*BOLA!!!!!*

Semalam dgn bertungkus lumus aku tgk game Liverpool Vs West Borm, dan mengharapkan kejayaan yang sudah pasti...dan aku terlalu mengharap Liverpool menghasilkan gol2 yang banyak...

tp aku hanya LEGA sebab, liverpool hanya menang tipis 1 berbalas 0...jaringan striker utama liverpool Fernando Toress, juga striker Spanyol...

aku lega, sebab, team aku menang selepas 2game yg sblm nie yang menghambarkan aku serta peminat2 liverpool yang lain....

aku post sal bola kali nie, sbb aku mendapat maklumat, dari sumber2 yang boleh dipercayai dan disahkan oleh raja raja JEPUN...
yang....walaupom, para readers blog aku nie xsuke cakap sal bola dan jarang ade peminat bola...ttpi mereka tetap setia utk membacanya...
Thanks for all your sapport... Wink3...

sedikit prasan kan, nie sbb Liverpool menang semalam, tunggu lah kalu liverpool menang besar...seperasan mana aku boleh jadi..kah4

disini juga aku ingin mengucapkan Selamat Hari Merdeka yg ke-53...



New Liverpool jersey seasons 2010/2011





9 comments:

senandung semalam said...

torres ensem ;)
hahahhaa

mrnoble said...

haha! aku dah lama tak amik port pasal bola ni.
oo dah takde lak Carlsberg kat jersi Liverpool

Anonymous said...

saya x mint bola..
tolong................

tp...
cntik la jersinya..warna merah.. hehe

syahira ariff said...

tukar ke man city la esyad
hehehe

Dinie SD said...

bola..bola..nk pitam ase dgr perkataan 'bola'..vavava

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3...happy merdeka...mst la kami membacanya...;-)

Amni said...

saya juga suka merah.. tapi bola tak suka... hehe...

eik`S noName said...

senandung semalam: same mcm esyd\ad gak ensem toress

mr. noble: kne amik tau la pas nie...
a`ah, da xde dah...suke2

mish oura: its ok xminat...tp lagi ok kalu minat....kih3
owh, nie mesti minat merah kan...kan...

Syahira: hehe, man city team no 3 esyad...keh3..petame liverpool, ke2 chelsea then ke3 bru man city...huhu

Ila: menyuarakan suara ramai...tq2

Amni: xpe, asal merah suke pom da jadi..huk3

Anonymous said...

diazepam 5mg valium 10mg blue - valium diazepam dogs