Saturday, August 28, 2010

Satu transfomasi dari......


Oleh kerana kita dah dekat dgn raya, meh kitak cakap sal raya plak...
stesen Radio2 pom dah mula berpakat memainkan lagu2 raya, hinggakan ade stesen radio yang berbalh didalam konti mrk, nak mainkan lagu merdeka ke lagu raya....

sorg cakap, weh mainkan lagu merdeka lah, dah tinggal 2
3 hari lagi nie...yang sorg lagi ckp, dgr lagu raya lah.ramai peminat nak dgr, se lagi radio2 lain dah banyak mainkan lagu raya....
itu lah yang berlaku disebalik stesen radio2 yang anda biase dgr....*betol ke x, wallahualam*
haha

ok2 back to idea asal sal entry diciptakan...
tajuk nya berbunyi *Satu Transfomasi dari...Puasa ke raya*

disini aku ingin megkaji warna2 theme utk raya tahun ini...warna ape yang ramai dipakai oleh pra blogger aku nih...
sila isikan di ruangan comment yang disediakan...
sekian....

Inilah pengorbanan http://mrsamirul.blogspot.com/ utk aku...bukan senang nak kasi award nie kat org...keh3, TQ Amni


1. Apakah yang anda fikirkan sekarang?

* Bestnye kalu dapat cuti dari prektikel awal seminggu....huk3...nie walaupom kat pejbt xde kije, ari khamis sari sblm raye tu pom masih kije, kan sedap kalu bos kasi cuti awal2...


2. Apakah nama samaran anda?

* ermm..anyway banyak... esyad, eik`s, eix, ik....huk3 buleh pilih


3. Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?

* semestinya ibu dan ayah...1lagi...semua kawan2 ku family aku...dan para blogger sekalian


4. Panggilan untuk si dia?

* berdasarkan pengalaman...sayang je


5. Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?

* Semestinya yang Istimewa jugak, seikhlas hati mrk...haha


6. Blog mana yang anda selalu lawat?

* Owh, nak suh listkan ke??banyak laa...xmuat nak tulis nie...


7. Tag 15 orang blogger.

* Ermm...15, jap

1. http://zhahora.blogspot.com/

2. http://practicable.blogspot.com/ *mungkin dah dapat dari Amni*

3. http://www.ainz.co.cc/ *mungkin dah dapat dari Amni*

4. http://iladelarossa.blogspot.com/ *mungkin dah dapat dari Amni*

5. http://anifazuhaira.blogspot.com/

6. http://munchiko-munchike.blogspot.com/

7. http://amirahhussin87.blogspot.com/

8. http://nurrulisha91.blogspot.com/

9. http://dlashortie.blogspot.com/

10. http://joe-the-ray.blogspot.com/

11. http://hachikolove.blogspot.com/

12. http://eyemerolle.blogspot.com/

13. http://jaguhhati.blogspot.com/?zx=6d4e2da00c7953e2


seterusnya utk sesiapa yang dan utk amik...tinggal 2 org lagi...

ini bukan paksaan @ sesuatu yang wajib, hanya jika rajin amik la..kih3

Love u all...


6 comments:

HonEyBuNNy said...

Esyad...terima kasih...;-)

syahira ariff said...

baju raya sy taun nie kaler pink cerah!
=D

Eifa Zuhaira said...

esyad !! eifa dah dpt la award ni..hehe. btw,,tenkiu yer :))

Mr Noble said...

tq very much esyad :D

ainz said...

Esyad..tq bg award..tp ain dah jawab award ni..kira jwpn dia same
jela,ye..heee..tahun ni bju raye ain kaler turquoise.. :)

eik`S noName said...

ila: same2

Syahira: owh, meriah tu....

Eifa: its ok...huk3...

mr.noble: u r welcome

Ain: tau dah ain da dpt award nie...huk3 eh kaler turquoise.,...xknal pom kaler ape...xpenah dgr lagi...huk3