Monday, August 16, 2010

HAihh!!!

biasa korang dgr ayt gini kan...*pejam celik, pejam celik, kejap je mase berlalu kan*
tp sempena bulan ramadhan, ia berubah kpd...

*berbuka bersahur, berbuka bersahur, kadang2 ponteng terawih,... dah hari ke- 6 puasa....*
har3
berDESUNG2 org ke kedai, beli barang nak raya, aku pula, masih disini, tanpa persediaan raya...
sedih kan....
sape2 nak belanje kelengkapan raya kepada ku???haha
bulan puasa nie molek belanja saeng2..banyak pahala tau...


ok, skrg dah di bulan puasa, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia...terutama kepada para bloggers sekalian dah KHAS kpd bloggers yang sentiasa melawati blog ku ini...
kpd yang kne balik Kampung tu, berhati2 lah dijalan raya....(eh, cptnye, mcm esok dah nak raya..haer3)

Berpuasalah, Bertarawihlah...ia hanya sekali setahun...

9 comments:

Eifa Zuhaira said...

selamat berpuasa :)

HonEyBuNNy said...

eh esyad..camat berbuka..esyad cakap nak lanja ila baju raya kn??hehhehe

Mr Noble said...

haha! selamat berpuasa! :D

syahira ariff said...

baju raya x cukup duit nk blanja
tp kalau blanja esyad biskut raya boleh jer

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

My MiRa said...

ALA MIRA Pown came esyad...hehehe

ainz said...

Alala..cian dia xde bju raye,ye..xpe..dekat dekat raye nnt byk sale,bli je..stahun skali..bkn slalu..ain sblum puase dah setel kan psal raye ni..xnk serabut2 time bulan ramadhan.. :)

Amni said...

heee.... baru nak ucap ke? =P

eik`S noName said...

Eifa: TQ2

Ila: eh yeke???lau nak gak mari ganu la ila...hik3

Mr.noble: selamat berpuasa gak

Syahira: owh...lau biskuut raya lagi ok, tp kne yang syahira buat sendiri la, xaci yang beli2 neh...hehe

Afzainizam: (^^,)

Mira: jom gi shopping...har3

Ain: owh, dapnyye die dah sattle lake sal raye...huk3...lau gitu leh tlg esyad beli baju la...hik3

Amni: a`a...baru nak ucap la nie...esyad kan always BUAT2 bizi...kih3