Friday, August 27, 2010

Kecewa;;;; :(

hurm....
.
.
.
.
.
.
pasti korang ingat kisah kecewa sal percintaan @ yang sewaktu dgnnya kan...
sapa yang pikir gitu, diharuskan belanja Esyad berbuka puasa...hik3
sbb kecewa nie pasal.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
perlawanan bola EPL 2010/2011...
har3
baru nie, Manchaster City yang diOwner oleh org kaya iaitu, Sheikh Mansor menewaskan Liverpool fc...
Manchester City 3 - 0 Liverpool fc
aku cukup kecewa sbb musuh terdekat liverpool iaitu the BIg four menang besar...
Chelsea 6 - 0 Wigan
Arsenal 6 - 0 Blackpool
dan Man u yang paling terok, Manchester United 2 - Fulham 2 *sepatutnya man u kaloh*

tp info manchester city...diowner leh org paling kaya...Sheikh Mansor
mengeluarkan perbelanjaan paling besar dlm liga EPL
team paling kaya dlm EPL...

situ je la cite sal bola, sbb dlm blog aku nie xramai yg minat bola,...kan...kan...kan...
tu tajuk aku letak Kecewa tu, lau letak tajuk sal bola, harus org xklick kn3...hik3

BTW, selamat berpuasa kepada pengunjung blog ku yang ke 15 dan kebawah...
hanya tinggal beberapa minggu lagi ramadhan nak meninggalkan kita, jadi jgn lah terlalu leka dgn duniawi, cth: duk tgk bola..xde faedah pom...
kah4

+han...
sdey lor, kwan2 aku yang duk kat area KL duk pakat nak gi shopping esok....
whaaaa...
mrk adalah: Dayang...Mirol...Izzati Ismail......the master mind...dan kwn2 mrk sekalian...
aku lak xbeli lagi utk raye nie....whaaa......

7 comments:

eyemeroll said...

Sabaw. Sabaw. Jangan sedih2. Aku tak sabar nak balik kaytee neh

Amni said...

tak terfikir pon esyad... ingatkan kecewa tak dapat duit raya dari duit saya.. lalalala.... terus tak dapat sebab esyad tak kecewa sebab tu..=P

Tangan ku Keruk!

ainz said...

Yezza...btul tu esyad..ain mmg xsuke bola..tp kalo esyad letak tajuk Bola, ain tetap klik jgk.. ;p

Ade award untuk kamu.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

ish...pandai esyad buat trik ye...hehhehe...terkena sudah..mau xmau kena baca jugak lah..ihih...yeahhh..ila pun g shopping dah kt kl neh..hehe

mrnoble said...

cepat betul dah nak abes ramadan

Anonymous said...

lelaki kalu tgk bola.. mmg x ingt dunia..hehe

eik`S noName said...

eyemeroll: aku tgh sabow la nie...balik seput2 nak raye dah....aduh...kih3

Amni: owh, dit raye ekk..kih3 tq for da award

Ain: tq ain..sbb pengclick setia

Ila: oleh krn ila da kne, jadi sedia2kn lah duit raye utk esyad...haha
ooo,...dap shopping?mesti xingt dunia kn...hik3

Mr.Noble: ape yang baik dan mulia, mmg akan berlalu dgn cepat...

Mish Oura: ehh, masih ingat la dnia..tp erlupe je skejap...kih3