Friday, August 6, 2010

Territory

Ini adalah kawasan saya, jangan sesiapa melepasinya tanpa persetujuan saya, jika tidak.....

kemungkinan itu adalah maksud disebalik kucing2 jantan yang kebiasaannya memancutkan air kencingnya di sudut2 yang tertentu...
ini adalah untuk menandakan itu adalah kawasannya...jadi kuci
ng2 lain jangan masuk...
jika ada kucing yang bergaduh @ GOCOH...itu mesti ade kucing lain dah masuk ke kawasannya...


itulah yang berlaku senje tadi...
dirumahku mempunyai seekor kucing jantan...
ia datang sebagai pendatang di rumah aku...krn di rumah aku ade kucing betina seko...die suke ke kucing aku nie...tu yang die buat umah aku kawasannya...
aku pom xtau dari mana datangnya kucing jantan nie...tp family a
ku xkesah mana pom...bagi je die makan...walaupom die membuat kacau, sebab die ni makhluk tuhan gak..
die nie suke je pancutkan air kencingnya merata2...termasuk tempat yang paling buat aku bengang, iaitu di MOTOSIKAL aku...bknnya nak ilang kesan air kencingnya jika kita basuh dgn air...payah doe nak ilangkan kesannya....

dalam 7.00pm - 7.59pm td....
bunyi kucing sedah gocoh..riuh rendah skali dengan bunyi mereka...mcm berpesta..
aku pom gi la si lau, nak leraikan mereka...
tengok2 ade kucing baru seko...die dah masuk kawasan k
ucing aku nie...
patot pom kene marah sangat....
tp sian gak kucing nie, die kecik lagi, tp bkn tahap baby la..tahap remaja...
aku pom hambat la kucing jantan aku nih...terlerai la suda...hik3

aku tulis sal kucing nie, kes xde da topic laen..hahaha
sila silau gamba2 dibawah sekalian...
gamba kucing yang kene warnning di kucing jantan ak
u...sian kat die...
*ade juge diselitkan gamba time aku pektikel*



kucing didalam longkang kecil di rumah aku...yang tersilap masuk kawasan...sorry ye miaoww bagi pihak kucing jantan aku...
diselubungi ketakutan

kedalaman yang perlu ditanam kedalam tanah....tiang talefon...sadalam sekerat hidung lelaki berketinggian normal
39batang disini

aku dalam prosess penyelengaraan


ini lah aku yang sempat pose...

70 batang...
lubang Kabel Cooper...berharga rm150 utk buat 1lobang...guna PVC
Main hole yang petak kecil tu...dan tapak Kabinet yang belom siap...dlm pembikinan
tiang talefon yang mempunyai DP

9 comments:

Amni said...

mandikan kucing tu... kesian dia.. hoho....

HonEyBuNNy said...

ila ada kucing gtu gak....ada yg lebih berkuasa n jels kt kucg ila...sampai terkncg2 dia...huuu....

Mr Noble said...

apesal kucing tak suka air?

eik`S noName said...

die da lari...xdan la amni...

ila...owww....mesti ye cute sgt2 kan...ajop la die jalan2 kat blog nie..hehe\

mr noble...sbb da lumrah...se lagi die berbulu. nnt bulu die lambat kering...haha

syahira ariff said...

hee
sembur la air kt bdn kucing tu
nnti dia masuk rumah kan jdi najis plak
hehehhee
=D

Abid Kamaz said...

Fuyoo kucing tu comel :D walaupun sakai

Amni said...

ada awrd untuk esyad.. jum amik kat blog amni.. tajuk entri, sayunya hati... =)

eik`S noName said...

hehehe....siap sembur dgn One Drop Perfumes lagi syahira....haha

yes abid...memang comel pom, cm abid dah//hik3

tq amni.....

ainz said...

Haiyak! Ksiannye smpai msuk longkang..moto ain pn slalu gak kne..skuter..lg senang la dia nk buat kje..aish..