Thursday, December 30, 2010

Award...

(SILA BESARKAN GAMBA NIE YER DGN CLICK GAMBA DIATAS)


Salam...

Setelah sekian lama aku berblog...nie adalahKALI PERTAMA aku membuat award utk dikasi kpd insan2 yang terlayak, yang telah menjadikan blog aku sebagai tempat singgah mereka...hehe

pembikinan award nie hanya simple dan mengambil masa sekejap sahaja, tanpa memerlukan usaha yang kreativ dan dramatik...ini disebabkan aku tidak cukup masa FREE...hahaha

walaupun, award nie simple dan xkreativ...tp bagi aku ia begitu bermakna, disebabkan oleh...
-jika blog aku tiada di dlm alam blogspot nie, adakah Banner nie akn aku cipta???
-tanpa korang, adakah aku akan cipta banner nie???

ia hanya sebagai tanda penghargaan aku kepada kwan2 ku semua, xkira lah secara rasmi @ tidak rasmi...

award ini available utk semua blogger diMalaysia nie, tidak tertakhluk kepada kwn aku sahaja, sebab, semua blogger adalah kawan kawan kita...kn .kn.

jadi, kebiasaannya ade orang kasi award nie then die kasi soalan banyak2...tp aku nak tau se je...

soalan:
1. sebab apekah korang membuat blog???
(melebihi 5 patah perkataan sahaja.)
satu penghargaan bagi ku, jika korang menampal banner yang "cute" nie dalam blog korang...kat tepi side bar jadi dah....haha

then wak entry sal nie se, skali dgn banner award...sebab aku nak gi bace gok...hahaha

TAG kepada sesiapa sahaja yg korang nak...xde limit...hehe
atleast 3org... (^^,)...then kbo la ke merk2 yg dia di tag...mcm biase2

2. ty
3. mira
4. eifa
6. CIS
7. miza
8. iffa

linkkan entry anda ke comment entry nie yer...
jasamu dikenang...

semoga perjuangan blogger m`sia akan lebih maju lagi, macam malaysia menewaskan INDONESIA agreget 4-2...haha

p/s: nie bukan contest yer...adioh xde,hehehe
just seikhlas maybe...

mesti nie the huddoh award kan...and same2 lah menaikkan trafik blog lagi yer...hehe

sekian...wslm...

8 comments:

Syahira Mansor said...

thanks eksyad.... :) :)

hari ni sngat hepi sbb tibe2 ore klate kito jadi sangat glemer....

:)

Eifa Zuhaira said...

wahhh award comel gilerrrrr!!! suka!! hehe..tenkiu esyad.nnti eifa ambik yer :)

My MiRa said...

esyad..thanks ya sudi tag mira...comey nye award ni....nanti bila free2 ira wat entry ok..

ciK LyndaWawa said...

orait...nanti saya buat..
dah saya simpan dalam draft..huhuhu/
line tak ok laa...

eik`S noName said...

syira: samO saMo...ehhe
iyo2...demo tuh memey biso...ehhe

eifa: blushing...wink3....
hehehe

mira: mira kn kwn alam maya esyad...seharusnya di tag...ehhe
take your time...(^^,)

ciklindawawa: hehhee...simpan dalam draf...terharu2...simpan sampai bile2 deh...banner wak wallpaper laptop...keh32(poyo kn)

Dinie SD said...

sy xde name..name sy dinie..ahaha..skill nop=p

eik`S noName said...

dini: semua terlibat...ehehe
sape2 je leh amik...just name hok TAG tu, name terpilih je...xrok dah nak tag 92org agi...hehe

mizayusof said...

thanks esyad. comel award tu :)