Friday, December 10, 2010

xde idea...

salam...
hari ini dan 2 3 hari nie idea tidak kesampaian, xmacam pakar2 blog yg laen, tiap hari ade 2 3 entry, aku nie hampeh....

tp bagi mengisi entry dari kekurangan tulisan, jadi aku pom mari merapu disini...

mcm biase...keadaan di kolej aku akan update sokmo...jadi skrg sal Slide presentation...
baru nie selepas presentation final...lecture aku suh aku kumpul semua slide kwn2 n burn into CD...
mule2 ase cam bangge gak la...dpt jadi org penting, tp aku xlea bangge saje, kne bertindak skali...
skrg aku dah kumpol...aku dah inform kwn2 lanen, suh emailkan kpd aku...

tp sorang je masih xsend...sbb die xdpt nak send lagi, atas sbb2 yang aku xnak cakap sini...hehhe
aku kene tunggu 1 slide lagi utk diburnkan...then aku harap lecture xmarh la....huhuhu
tp aku tau lecture aku sumenye baek2...terutama Cik Tiha...then En Amer...
syg ase nak tinggalkan mrk nie sume, setelah banyak ilmu dan kenangan bersame mrk....

bab kate cik tiha...*aku nie spy die kpd student2 DTE batch aku*
huhu, terharu jgak...
sbb, die selalu bace entry2 aku nih..
lau die bace entry nie xtau la aku nk ckp ape...
huhu
tp aku tau die sporting...

kami sekelas mmg *org ganu ckp KACIK lah*
cume kadang2 je kami nie buat hal, then kne marah la...
padam muke kami...huhu

tp siyes aku ckp, sbb cik tiha lah aku bersemangat nak blaja subjek MATH....
nie bkn nak bodek ke ape ke...tp realiti...
sbb die ade care die sendiri yang membuatkan aku jadi semangat subjek math nie...
mmg aku smgt lah...tp masuk MATH 3 dah bertukar lect....
lecture math 3 ialah en hanif....
die ngajar simple, tp best jgak..huhu
just, result math 3 aku menurun sket....

tp aku ase bkn sbb pertukaran lecture, tp sbb plajar2 kne tukar dari hostel ke rumah sewe....
kes rumah sewe nie jauh dari kolej...n bla bla bla...panjang lagi...mals dah nak bahas...hahaha

okla....
kpd sape2 yang terkandung dlm entry nie, saya eiksyad ingin meminta maaf jika ade terkasar bahasa....

nie mesti ade peminat baru duk bace entry nie..ahaks...
tq juge kpd Fhatin Nur Shanieza...krn sudi lawat kat blog yg sedang merapu nie...ahaks

Wslm....



1 comment:

mizayusof said...

salam. miza budak MMC northern. Kos DMG. Yup. convo tahun depan. bulan 8 rasanya.