Friday, December 10, 2010

Serangga...

Salam...

petang tadi, aku dan kawan kawan setting game futsal,
adalah kerana ingin mengisi masa lapang...

tp nie bukan mengapa aku ingin menulis...
topiknya ialah...

baru nie aku gi tido dekat kolej, dengan membawa beberapai helai baju didalah sebuah beg...
then, pakaian utk bermain futsal aku ade didalam beg tersebut...
pabila aku ingin mengambilnya....

tiba
tiba
tiba....

seekor LIPAS keluar dari dalam beg....
hahahha, aku membawa balik seeokr lipas daripada kolej...
tah bila au die masuk...
3hari beg tu xdibuka, baru hari nie aku bukanya....
hahahahahaha

habis seluar bola aku BERBAU LIPAS,
walaupom aku dah sembur separuh perfumes....
baunya masih degil....


dah la dekat kolej aku terkenal dgn tkt pada lipas...
padahal, bkn aku sorg je yang tkt ke lipas...
mereka2 yang dikeliling aku sume tkt ke lipas...
cume aku je hok jujur kbo aku tkt ke lipas....
time kat asrama....bile ade lipas, sume pakat lari...tp aku je yang dikatakan tkt kpd lipas...

eeee...mmg busuk lah lipas oww...

4 comments:

HonEyBuNNy said...

Ya Allah....cmna leh termasuk tu...hehehhehe...adusss....xmati lak lipas tu kan...ehheh

Eifa Zuhaira said...

hahaha. klakar lah esyad ni :P

My MiRa said...

hahahaah lipas memang suka usik orang yang takut kat dier...hik3

eik`S noName said...

ila: tu la pasal...maybe sbb esyad letak beg atas lantai kot...huhu
kat kolej bukan kemas sgt bilik..haha

eifa: eh...klakar plak...terkejut tau...ahhaa

mira: eh ye ke????mesti mira pom tkt dgn lipas kan..???hehe