Wednesday, December 8, 2010

JiLiding Report Book...

Salam ukhwah...

firstly, i wanna to wish to all muslims Happy Maal Hijrah 1432...

Coretan Starts...
After struggling for two and half year at Multimedia College Eastern, in course Diploma In Telecommunication Engineering...now i`m free from it.
aku xnak cakap speaking panjang2, jadinye...
TERIMA KASIH kepada seluruh warga MMCE kerana telah menjadikan aku sebagai student Diploma yang diiktiraf walaupun masih belum mengharungi hari besar iaitu convocation.
aku telahpun lepas dari tahap pertama....

aku juga ingin berterima kasih kepada seluruh warga Lecture terutama Lecture Engineering, kerana merekalah aku akan mendapat segulung kertas yang dipanggil DIPLOMA.

Kepada teman teman seperjuangan, terima kasih kepada korang juga, tanpa korang tiadalah gelak tawa kita bersama....

sekarang bersedia dengan alam baru, dan yang paling penting, kite pakat meriahkan hari Graduasi DAy deh....

Kepada report report yang sedang membuatkan kepala student mmce tu menjadi FENIM, cepat cepatlah bagi jalan penyelesaian kpd pelajar2 tersebut....

Sekian dari pelajar DTE batch 10 sesi 2008 - 2010...

1 comment:

Debab Budak Baek said...

nothim spesal.. "double meaning"..
kihkih..