Wednesday, September 8, 2010

TromAA!!

wah3...ayt troma tu xsesuai kot, tp da xdde ayt2 yang sesuai kot, sbb mate dah ngantok ea...
kesnye mcm nie...biase la nak raye kan...mood raye sokmo la esyad nie...huk3

fuhh...baru balik bandar ea, TEMAN kawan shopping je..huhu...
dan rakyat terengganu yang duk shopping skarang nie...macam air di lautan...
ramai toi uh...
sampai nak pilih sandle poom KENA AMBIL NOMBOR...mcm yang kat bank2 tu...amik no then tunggu giliran...penuh kedai doe...

akhirnya kawanku sempat gak beli sandle diadora se...puas hati die kot...
TQ jasa motosikal EX, sbb buat kami berdua xjem...huk3

dan lagi satu...aku mood happy nie, sbb....
esok kije separuh hari...dan start cuti raya...sehingga 17/09/10...
18/09/10 Ahad masuk kije mula,.....suke...suke...suke...


Dikesempatan ini juga, aku @ dalam bahasa yang lebih sopan...Syed Ahmad Irsyad Bin Syed Sagaf OwnEr this eiksyadbologspot.com ingin mengucapkan SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLfItRi MaAf ZaHiR dAn BaTiN...ditujukan kepada ahli2 blog...ampunkan segala salah silap esyad yang telah esyad lakukan dalam keadaan sedar mahupom tidak sedar...Tq to Eyemeroll kerana telah sudi jadi model dalam kad raya esyad ea...huk3...
Model Kad...dari kiri: syed esyad sendiri dan Eyemeroll...

jemput2 lah datang ke rumah esyad...di kampung tok ku, chabang tiga, kuala terengganu darul iman...huk3

6 comments:

Eifa Zuhaira said...

selamat hari raya :))

ainz said...

Kad tu kalo korang pkai bju melayu+sampin,lg cun ain rse..hehe..neway,slamat hr raye esyad..maaf zahir batin.. :)

Mr Noble said...

selamat hari raya aidilfitri!
maaf zahir batin :D

HonEyBuNNy said...

esyad...camat hari raya....mai umah ila jugak...he2

eyemeroll said...

Wah. Ada gambar aku!

eik`S noName said...

eifa: selamat hari raya too...

Ain: selamak hari raya maaf zahir batin too...oke2 next year esyad wak gambo gitu...huk3 tq2 idea bernas

Mr noble:selamak hari raya maaf zahir batin too

Ila: sediakan kenderaan kpd esyad...sampai la esyad kat umah ila...hahhaa

Miroll: of couse..nnt kite wak versi baju melayu lak...wane???haha