Friday, September 24, 2010

Info bercampur info

Salam readers....

2 3 hari nie korang xnpk aku dgn new entry kan...
sorry...bukan kerana dek kebizian, tetapi....

first, frust liverpool kaloh dengan Man U....ahr3
xpenah nak menang liverpool, frust sungguh...xseri kaloh, tu je pandai...
dan harap Liverpool Vs Sunderland malam esok menang lah ekk....

ok...topic selain dari bola....

aku tidak mengeluarkan entry2 baru adalah disbbkan...
aku pergi ke kolej...kolej ade buat sambutan raya pada hari rabu baru nie...dan selasa malam aku dah bertolak pegi...
ppagi rabu beraya sakan dgn budak2 MMCE...
tumpang tido bilik Syed dan mim hamdi, tq krn sudi kongsi bilik dgn aku...
dan yang paling bestnye...
aku pongteng pektikel @ lebih mesra lagi...aku pnteng kije hari rabu dan khamis,...
jumaat cuti sabtu cuti...jadi 4 hari aku cuti, heppy ase....ahaks....

ok abis bab ne...
bab Info lak utk kawan2...

Lady Gaga...korang sume knal die kan....
sbnrnya lady gaga nie adalah pejuang secret society...
ia dipanggil "Illimunati"
nak cite sal illuminati nie mmg xcukup keyboard lah nak tulis...
nnt korang buleh tgk serba sedikit mengenai illuminati dlm video lady gaga...video Alejandro...

ringkasan: illuminati adalah secret society yang diasaskan oleh Yahudi...
propaganda adalah...mmemutarbelitkan akhlak org islam melalui "Mind Control"
mereka tidak menggunakan skill secara kasar, ttp melalui minda anda...
CTH: mereka membaca Al-Quran muka surat 1 hari ini, mereka kaji dan faham segala makna ayt al quran tersebut...dan esok mereka mencari cara hendak memutarbelitkan al quran dan kata mudah...mengatasi ayt al quran tersebut...
seerti...Islam kan melarang umatnya menghampiri Riba...mereka mengatasinya melalui pinjaman PTPTN...yang teraksa kita guna...

maklumat lanjut click di SINI dan SINI dan SINI blog yang banyak membongkar pasal Illuminati...di blog nie anda pandai2 la search yer...mmg perlu banyak membaca sikit, tp ini utk menyedarkan kita bahawa betapa kita dipermainkan....
banyak lagi anda boleh cari...try la...
Hint utk mencari... ILLUMINATI @ FREEMERSON @ ANTICHIRST

Video Lady GaGa

5 comments:

HonEyBuNNy said...

oooooo....tgh frust la neh...hehhehe..mana gambar raya makan2??ngeh3...

ok...ila pn nak baca info tu~~~

ciK LyndaWawa igUana said...

lor..peminat kuat liverpool rupenye..nice baju?
hohoho..jahit ikut badan sendiri aje..hehe

ainz said...

Uplod la gmbar kat sini..kami semua mau tgk..hee..thanx for the lady gaga info..sgt berguna..

eik`S noName said...

Ila: frus gak la....tp mlm nie harap2 xdah...sbb lverpool akn lwn sunderland...hahaha biar la xmnat pom, nak kabo gak....

gamba raya????aih..kan nnt ramai plak yg tangkap cintan...kah3
xdde la...gamaba xbanyak mane dan xdan nak upload lagi...nnt la esyad upload ekk

cik lyndawawa: YSS....
cantk la tu...pandai...nnt esyad nak tempah gak..kah3

Ain: insyaallah....
ok same2

ciK LyndaWawa igUana said...

boleh2.nanti saya belajar buat baju melayu ye..
hehehehe

belanje saya dslr!!!