Sunday, September 26, 2010

Most Rated Recently...

Tokek...
korang kenal denagn perkataan tersebut???
mungkin ade dan mungkin tiada...
meh nak cite cikit...

Tokek ini adalah sejenis CICAK yang biasenye berkeliaran didalam rumah kita...
tapi tokek nie a berbeza banyak dengan kebiasaan cicak yang anda biase jumpe...

ini adalah kerana...tokek ini dipercayai boleh menyembuhkan HIV...
penyakit yang sebelum ini tiada ubatnya....

harga tokek seberat 300gram boleh mencecah RM10,0000...
FUHH!!!bayang kan kalo kita ade sekor...
mau xnye kite jadi kaya,,,....hahahha

Layan lagu dan Video Tokek si pembawa tuah...



sesuatu benda mendapat nama daripada pelbagai sudut...
dan cicak tokek nie mendapat nama maybe daripada bunyinya....

Lau Video di atas tidak menjadi...Click LINK ini yer...
sorry atas kesulitan...*kalu xde kesulitan pom, buat2 macam ade la...ahha*

8 comments:

Mr Noble said...

sume ckp bleh sembuhkan HIV, tp dah terbukti ke?

eik`S noName said...

ermm...yang terbukti xpasti...
tp ramai je yang dah duk giler2 sal nie...kalu aku jumpe seko pon, aku nak gak jualnya...har3

Eifa Zuhaira said...

eeeeee..x suka cicak. geli ! hehe :P

HonEyBuNNy said...

tokek....ila geli la tgk...ada tgk membe bela....hehehhehe

ainz said...

ini betul2 ke cobaan,ni..hurm..sume penyakit ade ubatnye,kn..jom tangkap beramai2..dapat 10 eko pon jd la..ehehe...

ciK LyndaWawa igUana said...

cicak besau tu ke????
ade gambo???

eik`S noName said...

eifa: cicak ni lau geli rugi la...ahaks

Ila: baik ila gi wak baik kat kawan ila tu...kaye lau jual nie...

Ain: btol2 la..nak dapat seko pom payah...siap masuk berite lagi, ad org ilang a.k.a sesat, kes cari tokek dlm hutan...

cik lyndawawa: ha`ah...besau gak la...ade dlm internet...search kat google...type cicak tokek

Shino said...

perrhhh..mhl 2...kn cari gk sekor ni...hehe...