Sunday, May 23, 2010

owh letih suda...

erm...
da lame aku xpost new entry,da tau da xde yg rindunye, sbb tiap kali new entry bkn best2 pom...
tp xpe la xkesah pom...

yg pasti td aku semangat nak tulis entry baru, tp idea xde lagi..
jagi aku walking2 la dulu kat kwn2 blog dgn new2 entry, ner la tau kot2 jupe idea2 bernas2 mcm mereka ke...hik3

walking2 punye walking, skrg da letih dan semangat nak post new entry pom da pudar...mungkin kes kenang sgt kot makan burger daging special...hek3 rm2.70 1 mahal ke murah???
tp walaupon dlm keadaan mengantok n letih, jiwa kesukanan masih kental lagi, nie membuatkan aku masih bersemangat menunggu detik2 Champions League Final di stadium Madric

~Inter Milan VS Bayern Munchen~
aku sokong bayern...haha

ok2...back to entry
dalam mase aku walking2 blog kwn2 ku. mmg mendatangkan pelbagai maklumat la dlm kepala aku dan seterusnya aku aplikasikan kedlm hidup aku..blaja dari pengalaman kan...haha
mcm2 pengalaman dieorg dapat, jadi aku pom mengetahui pengalaman setiap manusia yg aku knal dlm blog...bandingkan dgn pengalaman hidup aku...fuh...leh uwatt kajian sal kehidupan nie...haha


tp idea2 diorg mmg best2 la, cara susunan ayt2 pom ganas2...xmvcm blog aku nih, pakai hentam keromo jek...kunag3
ok da...aku chow lue...
b.t.w.
tahniah kpd kwn2 blog ku yg menpunyai idea2 dan cara2 menulis idea2 tu didlm blog dgn menarik sekali.... dan ape2 je la

4 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

blog eik pun ok apa....ila suka ja baca...biasa la..blog budak laki...xkn nak jiwang2 sgt kan..heheh...perempaun ne emosi terlebih ckit...heheh...burger special tmpt ila pun rm 2.70 jugak...xtau nak kata mhl ke x..ehhe

syahira ariff said...

inter menang
kh kih kih
=p

eik`S noName said...

hehe...ade point gak ayt2 ila..hik3
2.70..kire mura la...huhuh
syahira..wahh..inter menang...bayern kaloh...xnak2

ILA HonEyBuNNy said...

he2..tp lebih lebih suka jiwang2 karat neh...ngeh3....ya murah la akn..nyum3..