Saturday, May 15, 2010

New feelings...

ermm...
td ingatkan nak post entry sal Piala Thomas, tp malaysia dah kalah...xjadi la..
tp aku rasa salah satu sebab m`sia kalah ialaah...
pengulas, peminat, pegawai, atau sesiapa sahaja yg beragama Islam yg menonton di stadium, bolehkah anda kira berapa je yg menunaikan Sembahyang???
magrib konferm dah xsmayang...*game sedang dilangsungkan*
pengulas sedang mengulas, jurulatih sedang memberi kata2 semangat...dll
xkan nak jamak kot...jamak atas tujuan tgk Game*xboleh dan xsah*
tp xde pom yg gi smayang...mungkin ade la dlm 2 3 kerat...
nie ke Umat Islam..mmg la kadang2 kita lalai, tp biar la berpatutan...

okey tu bkn tajuk entry kali nie...

New feelings...mcm jiwang cket2, tp xpe la skali skala...

ermm..cuti sem baru nie, aku mengaktifkan blog aku nih...
aku mendapat pelbagai ilmu yg baru...
kawan pom baru...

baru ku tahu kwn2 blog nie best2 sumenye, sempoi jeh...
hehe
kalu nak sebut name takot ade yg tertinggal sebut lak...kan terasa plak kwn blog ku..
hehehe
tp sume kwn2 blog ku yg telah sama2 memeriahkan lagi blogg aku yg xseberapa nie...
THANK YOU...

skrg aku lagi suke berblog..hehe
kwn baek skola aku pom bru nak active katenye...
bgs la buat TY*kwn terbaik aku*...hehehe

thanks my bloggers friends...

4 comments:

Johari Hamzah said...

haha.. aku ingtkan nak citer sal awek ke ke tdi, ex-gf ke.. hehe.. =)

Eifa Zuhaira said...

ty?? ezzaty kah??

ILA HonEyBuNNy said...

selamat berblog...ila pn suka berblog..he3..apa salahnya nak berjiwang karat sekali skala...ahhah

eik`S noName said...

joe..memanaskan line...
eifa..ye btol2
ila...ea same lakite..keh3