Saturday, May 8, 2010

Kadang-kadang...

Hidup kita cuma sekali, so kita enjoy!!

boleh pakai ke definasi @ kejadah(lagi skali ayt org digunapakai) ape nie>???
mmg la kita kne enjoy, tp pada maksud kasarnye, mcm xingat akhirat je...
kalu ikotkan dunia dah smakin TUA, dan kalu masing2 sedar, xcukup mase nak beribadah

anda ade masalh???
mesti masing2 punye masalah masing2 kan, cume care kita mengatasi tu yg berbeza2...
tp jalan yg paling senang mengatasi masalah ialah...Lari dari masalah...hahahaha, xbetol kan..

tah ape dah aku merepek nie, tp biarla sekadar memenuhi entry utk masa ini...
nnt dah buke sem baru, mesti dah berkurangan entry...koya bz study la konon*anggap betol a*

arghh!!!
nak lari dari masalh....

4 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.jgn lari dr masalah
.cube selesaikan okeyh =)

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.jgn lari dr masalah
.cube selesaikan okeyh =)

syahira ariff said...

masa berjalan dengan pantas
raa cam tak cukup masa jer nak beribadah
andai la kita mati esok kan?

setiap masalah ada penyelesainnya
nanti eik jumpa la tue solutionnya
=]

eik`S noName said...

huhu...mmg xkan lari dri masalh pom, just terpikir je...
eik`s bkn yg jenis lri dri masalh...huu
anyway...tq