Tuesday, July 20, 2010

Sedangku...

Dikala kesunyian dan kerehatan...ade je kerja yang datang...

aku baru saja habis download full episode Autmn In My Heart...
walaupom cite nie dah agak lama, tp aku masih belom habis tgk cite nie...
ini disebabkan...asal aku dpt tau sal cite nie dari kawan aku Shamim Hamdi, yg sekarang @ just now baru meningkat umur ke-20 thn...
dari kitaorg sem satu lagi, tp malangnya cite nie duk dlm PC besday boy nie, then PC die kne fomat...jadi terbantutla perjalanan cite nie....

skrg dah nak masuk sem last iaitu sem7, lame kan...
boleh dikatakan cita nie adalah salah satu kenangan kami di multimedia college estern (MMCE).
tp skrg...kami dah dekat utk tamat belajar, aku dan budak kos aku akan pergi ke alam prektikal dan shamim dan budak kos die perlu bertungkus lumus menyiapkan projek 2 utk sem last...

jadi dunia masih berpusing dengan normal dan akan suatu hari nanti ia akan berhenti dikala hari akhirat tiba...

Ya Allah peliharalah Umat nabi Muhammad S.A.W.

sabung balik pada topik td...

bila aku tgk kembali cita Autmn In My heart nie, terbayang masa kami mula2 masuk MMCE dan masing2 baru nak knal...
ini adalah satu kenangan manis yg kami lalui di mmce, segala pahit manis kami lalui bersama...
masih segar diminda kami akan segala kenangan ini semua...

korang juga mesti xlari dari mengalami peristiwa yg xbole lupe kan...
cube korang hayati, pejam mata dan ingt balik kenangan2 yg korang mau ingt...kite tgk sape yg mengalirkan air mata...har4


dari kiri...syed fakree, aku @ esyad, shamim hamdi dan zairy
snap slps abis class pada sem 2...kenangan

sesudah shooting video utk projek..dan aku sbg pembantu...huk3


5 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

esyed neh..banyak la kngn yg mengalir air mata...menagis kang..ehheh

syahira ariff said...

T____________T
tiba tiba teringat kt kawan2 seasrama dulu
5 taun bersama
skang nie semua dah ada hala tuju masing2
T________________T

Cik Zeeyta said...

zaman2 dulu ker??
hehehe

SaF-One said...

sapa aty mg syad...
gmbor sex2 kos kite xdok...
bkpe?? awok2 kite xdok kngan kew...??
kacang lpe kn kulit!!!!
blah ar mg...!!

eik`S noName said...

ila: ingt la kenangan yg best2 je...huhu

syahira: tu la pasal..masing2 ade hala tuju masing2 kan...

cik azieta:yes...zmn skrg mane leh jadi kenangan lagi...

aw: bkn lpekan kulit...nie aku wak sempene besday shamim lar...
hok awok kite aku wak banyok oh sblm nie....
se lagi...aku tgh duk plan hok lagi beso utk sek DTE...tunggu....haha