Monday, August 8, 2011

Bila Jari Digerakkan...

Salam...

dah dekat 2hari gue xupdate kan..
ok, itu atas sbb malas oke...ahaks

ari nie dah berapa ramadhan tuan puan??
adakah kita semua masih dgn dunia yg seperti biasa atau dah kite dan fikiran kite masuk ke bulan ramadhan almubarak??

bulan org mengerjakan ibadah sehabis baek dan banyak...
xkan nak tunggu malam lailatul qadar baru nak sungguh...
kan kan...

tgk mcm gue, smlm dah ponteng 1 terawih...
atas sbb yang xlea dikira OK...mmg alasan yg xlea blah...
tp xlea a mention kat sini ^^

tp, itulah hakikat manusia...
bkn gue nak tunding jari kat shape2, tp diri ini sendiri masih tidak menghayati bulan ramadhan almubarak sehabis dalam lagi...

jadi...
muhasabahlah diri kita...
insyaallah...

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH2 DI BULAN INI...

3 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

entry lagi!!
selamat berpuasa..=]

Amni said...

kalau tak boleh buat kat surau, masjid, buat kat rumah lewat2 sket pun tak pe kan? he.. buat sorang2 pun boleh... =)

eik`S noName said...

cik linda: lagi dan lagi...xdan nak lagi dah...ahaks

Amni: ha`ah...tu btol jgak tu... thanks amni atas nasihat... ^^