Sunday, February 20, 2011

Sesuatu yang memerlukan `Click...

Salam...

2entry sebelum nie aku mengucapkan bahasa ganu...tp kali nie dah xkot, pergi ke topik yang agak penting sikit nie...bukan stakat agak la...tp mmg penting pon bagi eik`s dan majoriti para blogger sekalian...

mesti koreng masih pikir kan ape yang pengting aku nak cakapkan kat sini kan...
haaa...pikir2...biar otak tu xhanya digunakan suku saje dari otak...
biar otak digunakan dgn sepenuhnya, walaupom albert einstein hanya menggunakan 3% je otak die, dan die telah ,menjaadi saintis yg berjaya...
agak2 brapa %kah otak kita digunakan???

ok sudah cakap pasai otak2 nie...

sbenarnye aku nak cakap sal IKLAN NUFFNANG>...
bkn berkaitan nuffnang...tp berkaitan aku utk nuffnang...
majoriti blogger skarang nie ade nuffnang, kn...xke gitu???
tp...nak sampai ke tahap duit aqaun nuffnang tu perlukan jasa baek para blogger sekalian alam utk click iklan nuff...btol x???
lau btol angkat kain....

hypotesis: semakin banyak click iklan nuffnang, semakin bertambah nilai di akaun nuff...


jadi melalui hypotesis tersebut, aku tlh mengkaji...

bahawa: jika aku xpernah baik hati click iklan nuff ORG LAIN a.k.a BLOGGER LAIN, maka kuranglah org akan click iklan nuff aku...

jadi kesimpulannye ialah...jomlah kita pakat ringankan (tempat click mause @ tauch pad)
dgn menggCLICK iklan nuff kawan2 blogger skalian alam...dgn harapan mendapat balasan baek...insyaallah...hehe



p/s: Objektif/ Aim entry: menjalan kan eksperimen untuk mempromosikan iklan nuffnang blog sendiri, dan kesannya selepas paling kurang 8jam entry diPOSTkn...

sekian Wslm...click mu dihargai setiap saat...