Thursday, February 24, 2011

Jom Heboh Ganu Itew...

Salam...

Jom heboh akihrnya sampai di ganu...
adakah aku nak suka @ murka???
itu adalah atas presepsi masing2, tp yang pengting...
mcm raja dah ase cakap murka2 nie,,,hahaa

tp yang pengting...bile aku duk kat ganu jom heboh xde...time aku duk kl nie lah jom heboh gi ganu...
jadi the moral value yang aku cuba terangkan kat sini adalah........
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
......
AKU ADA DI KUALA LUMPUR....
hahhaa
bandar metropolitan Malaysia...
hahaha
benonye nie just ayt jelez sbb xleh gi jom heboh,,,,hahha

lame dah aku xnampak tanah ganu kitew...
dah dekat 1bulan...rindu jgak...tp nak bt mcm ner...di KL lumpur nie aku ade tugas yang masih perlu dilaksanakan...jadi...
selesaikan apa yang pengting dahulu dan Sentiasa Berserah kepada-Nya...
Insyaallah segalanya akan berjalan dgn baik...


5 comments:

asma putriey said...

owh.. dh ade.. xyah gi la.. wt sesok je.. huu

Eifa Zuhaira said...

saya berada di MELAKA!!! ngeh3!!! ^^

gEe said...

jom gi jomheboh.. hahahaaa

HonEyBuNNy said...

alooo...sedey xdapat g kan?ngeh3....sabor la yer..ehheh

eik`S noName said...

asma: mmg xlea gi pom...ahaks
ade gombak nie...

eifa: esyad xtanye pom...kah3

gee: jom jom heboh

ila: hek2 xsdey pom..tp lagi sedey lau ila xlanje esyad...esyad ad gombak nie...xpnh ajak lak lanje esyad