Friday, March 5, 2010

Kapel...

Salam...
mlm nih aku nak berceloteh sal kapel2 skali...hehe
tp sape cakap aku jadi jiwang, aku da sediakan senapang nak tembak org tu...
ala, sape yg xde JIWANG dlm diri mrk..kn...





hurm...dari mula2 aku kenal dgn perkataan cinta, kasih sayang, kapel hingga sekarang, aku telah buat kajian yg tak seberapa, untuk pedoman diri aku...

Pasangan Romantik
Pasangan Rock
Pasangan Mapuh Kaki
Pasangan Suke Gaduh
Pasangan Yg Supporting
Pasangan Kuat Cemburu

dan macm2 lagi lah...

kenape kita nak kapel???
adakah kerana harta die, kasih sayang die, permainkan die, @ saje nak tunjuk yg kita nie kapel???

aku ade kawan, die da kapel dari form1 hingga last form6 CLASH
lagi, 2 3 thn kapel last2 clash...

mmg la lau kita cakap senang, tp kenyataannya susah, perit dll. Biase la tu, sedangkan lidah lagi tergigit, ni pulak manusia. Kadang2 aku letih gak dgr sal kapel2 nie. asal jumpe je gaduh, ade hal cikit je gaduh, xpom cket2 cemburu...tau la sayang, tp hal nie sume leh bt pasangan tu leh pisah @ clash.
dan mula lah ngagis la ape la, yg nak bunuh diri pom ade gak...

baik kita same renung2kan...lau nak kpel, xsalah. tp kita kena bagi ruang kepada pasangan kite..manusia mane gak yg xbt salah...yang paling pentingnye, kne saling memahami, percaya...jgn just npk keburukkan je...kate syg...


ermm...
utk kapel2, korang jgn la duk gaduh2 je, Give a break...
fahami pasangan anda...
jge hubungan anda...
utk kapel yg berjaya tu...TAHNIAH...
renung2kn

Be Heppy...

xde kaitan dengan yg dah mati @ masih hidup
(^^,)

7 comments:

Abid Kamaz said...

Yeaayy betul! Jangan terlalu mengongkong dan berfikiran terbuka. Wuhuuu

ILA HonEyBuNNy said...

erghhh..takotnya tgk senapang tu..hiihih...ala..nak gadoh2 jgk..huuhu

eyemeroll said...

lama aku tunggu nak update..hehe

macam ada pengalaman je eik..haha

oh..satu lagi..
macamana kalau tak kapel..tapi dikatakan kapel?...bukan dari sudut yang dituduh kapel..tapi disudut orang yang menuduh kapel..hehe

eik`S noName said...

pengalaman tu no komen la....
tp yg sal mu cakap tu....
mcm xphm je???
hahahhaha

Anonymous said...

ade ke cmtu??
die anggap kapel..,tp psgan tu xpon..
ksian laks..better jujur jerk..
tp bile org tu dh de psgn..,timbul laks syg kt org lain..cmner tu...??xpelik..
tp..,BETTER JUJUR NGN PASANGAN!adios

eik`S noName said...

anonymyous....maybe ade la...tp bkn snang nak jjr,maybe ade gak satu dua pekara yg kite xlea jjr...

Anonymous said...

~btol2..i skong~!=)