Saturday, March 27, 2010

Jalan jalan cari ilmu...

wah...aku tibe2 tersenarai dalam program jalan jalan cari ilmu nie....
arghhhh!!!
dgr tajuk mcm budak2 skolah rendah dah...
tp nak buat cam ner kan,aku dah terpilih daripada beratus2 orang..

bile sampai masenye, aku pom gi la di Hotel Grand Cotinental...
sampai di situ aku tau la tujuan sebenar jalan jalan cari ilmu nie...
bkn 100% cari ilmu...
tp Multimedia University cyberjaya n melaka, mempromotekan tempat mereka kepada pelajar2...

cehhh!!!
hampeh trus...

time aku pergi tu 100% hanye dgr ceramah dari lecture2 MMU
dalam banyak2 ceramah tu, aku ade berkenan ke satu kos nie...
IT...fuh care lecture die ceramah best dah...mmg menarik perhatian aku...sampai xberkelip lol...
lecture itu juge terlalu taksub dengan LINUX OS...anda knal>>???
sampai aku pom leh tertarik dgn OS nie...
betapa ketinggalannye aku nie...
ingtkan da maju pakai Windows...
tp banyak lagi fungsi2 Linux yang aku xtau...

skrg nie...bagi aku Linux nie satu OS yang interesting...
so cube2 la explore LINUX OS yea...

No comments: