Thursday, June 3, 2010

Hanya ini kita mampu buat...

SALAM....
baru2 nie...malaysia dan beberapa negara lagi menghantar bantuan ke gaza...walaupun mereka menhantar bantuan secara aman...mereka tetap diserang oleh Israel the zalim one...

kita rakyat yg di Malaysia ea, kita hanya mampu berdoa sahaja...kita wajib la menyumbangkan sesuatu utk membantu saudara2 kita....biar misi bantuan itu selamat sampai dan selamat pulang...
hanya itu yg kita mampu...
nnt di akhirat, pabila kita ditanya, apa bantuan yg kita sumbangkan utk saudara se agama???

jadi selamatkanlah saudara2 ku ya Allah...biarla mereka bebas dari ancaman israel yg kejam zalim itu...dan biar israel dan sekutunya dilaknat ya Allah....









sementara itu...aku dapat hadiah award dari ILa....
dia cakap kalu sape2 follower die xamik award nie die akan merajuk...jadi aku pom amik la...hik3

comel kan award dari ila...
oke, sapa yg dah baca entry aku sampai tahap ini, terpaksa terima award nie...
kalu x....EH MCM SKILL ILA LA PLAK..AHAHA
jgn mara ila, gune skill ila nie,,,hahahha
hope korang yg bace entry nie sudi terima yea...

tp yg penting, berdoa la utk saudara2 kita yg sedang bertungkus lumus utk mempertahankan negara mereka dari ancaman musuh ISLAM...









6 comments:

HonEyBuNNy said...

Amin...israel mmg KEJAM!!!...sama2 la kita berdoa....eik..tq tau terima award tu...cntk la duk dlm blog eik..comel ja tgk...hehheh....

dLa said...

ye2. itu yg memang ptot kite wat. berdoa utk dieorg. haih. pe nk jadi dunia zaman skrg.

eik`S noName said...

ila: tu la nice je award yg ila kasi...tq co co muchy
dla: tu la pasal ila...israel mmg suke mencari kemusnahan umat islam kan...same2 la kite doa

syahira ariff said...

walaupun bantuan kita hanya kecil,tp kita sudah menunaikan tangungjawab kita terhadap org Islam
insyaallah
^__^

eik`S noName said...

btol tue syahira...insyaallah

HonEyBuNNy said...

ya btol tu..yg geramnya kita xkco dia pun..ne ggu umat2 islam kita semua..mmg diorg kejam.....