Wednesday, June 9, 2010

Award diterima...


1. suka melukis tak?
suke la, tp xredi doe..

. T__T

2. bosan bosan suka wat ape?
banyak la, tp yg paling best, main pro evolution scocer 2010 (PES 10)

3. kenapa siput babi jalan lambat? haha :DD
mungkin sbb die duk pikir nak sokong team mane fifa kali nie...hehe

4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
kes die cute la aku terima award nie...hehe (lemonsays)



SeLesai award.Giliran TAG pula..

TULISKAN 20 PERKARA RAWAK TENTANG DIRI ANDA.

1.saya single.haha
2.saya ade facebook
3.suka main bola
..
4.suka tgk bola, terutama EPL punyer..haha
5.fifa kali nie saya pilih Spanyol team petama, england ke 2 dan Belanda ke 3...haha
6.saya dapat netbook free
7.saya ade hp sony c510
8.suka tengok movie.
9saya masih belaja, dan bln 8 nie pektikel da..
10.suka blogging.
11.xsuke gadoh2
12.makan bila lapar dan bereti mkn bila kenyang
13.suke kalu dpt mende free...haha
14.suke kasut futsal yg mahal..haha
15.carrot susu sedap gak bagi saya
16.saya xsuke jwb soklan banyak2 mcm nie...haha
17.saya suka ade PC yg leh main game
18.suka mandi biar cuci
19.saya ni sedikit pemalu...tak percaya?haha, tp kalu da knal bru leh mesra...haha
20.saya freindly, tp alu da knal lagi bagos...hehe
21. saya...eh da lebih suda...hehe


owh, kesok(ayt ganu) jari2 jawab 20 soklan ea..haha


pah nie ila, syahira, ty hachiko, amirol, dla,...dan sapa2 yg penah comment kat blog nie kne amik awarrd nie lak...
sebab korang my pren... (^^,)


to lemonsays, tq for da this award ea...pasni esyad nak gi mengurut jari jemari lak..da letih menaip ea...haha

2 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

wah3....dah tahu 20 ttg esyad...ngeh3

Anonymous said...

ila....da tau ke sal esyad...hehehe
esyad