Monday, June 7, 2010

2 3...

2 3 hari nie aku xon9 dan xberblog...kes aku gi jalan2 la..hik2...skrg da blik umah...trus on9 n blogwalking....haha

tp dlm holiday aku ade satu je yg special...
otw back td, kat Mesjid Geliga(search dlm tenet a mane ekk..haha)
aku jumpe dgn 1 beg duit nie, dlm ye ade Rm 421 doe...manyak tue...

ternoda aku...tp ayah aku suh serahkan ke tok Imam, then aku cari la umah tok imam, xjumpe...then aku terus serah bahan tu ke Balai Polis Chukai kemaman...
lepas wak report aku pom blah la..hek2....


nie antara buktinye...hek3




6 comments:

dLa Suri said...

wow byk duettt die! hahaha. dla awai2 bulan da xde duet. :P

ToPu said...

Wuih lumayan juga tuh....

Hehehehe...

Lam kenal ja sob...

syahira ariff said...

bgus,eik jujur
=]
mau tergoncang gak iman saya kalau tgk duit banyak tu

ezzat hachiko said...

ahha! eix!bley sharing weee!!

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh..bgs2..eik pulgkn n wat report..mnyk tu wit dia...cian dia....tu la..2 3 hari eik jrg walking..ngeh3

eik`S noName said...

dla: alu nak duit lebih join rm20 segera la...hik3...lumayan la nnt...

topu: mmg lumayan...tergugat gak iman kejap...hehe

syahira: btol tue...tp masih ingat akhirat, tu yg xamik tu...

ty: beres...oyak je..hee

ILA: tu ah...ingt ke nasib ye mmg sian la...banyak gak oww....esyad, bz cket sari dua nie la...