Saturday, April 25, 2009

Sedikit CoretaN...

Jumaat/24*04*09....
arinie aku n my family gi jln2 dkt tmn permainan di pantai batu buruk(knal x??)
tp bknla b1maksud aku yg b1kehendak pegi situ...
teman ank sedare aku laa..
ramai la jgak org yg pegi citu...
biase la pagi jumaat, hari cuti bagi negeri tregganu
jdi msing2 b`riadah la b`same family....
tp dan jgak la aku tumpang skaki,main2 haa...
mase demimase nie bru aku ber peluang nak tulis entry nie...
sbb blik dri tmn p`mainan tdi aku tdo..
haha
lps tupi solat jumaat
blik jumaat,lunch
n terus maen game Counter Strike Source Final sampai la ptg...
nie pm bru lps tgk mega movie...
best gak la cite tp ape tjuk tah da lupe...
hehe....
nie ade cket gmbr hiasan:


























sume nye family aku...baby tu ank sdare
cume ade gmbr org yg tidak termasuk...
termasuk dlm gmbr...
like:seorg lekaki dgn berbaju biru n budak yg berbaju kurung warna biru
dan sedang bermain jongkang jongket age lbh kurang 5thn...
itu la pelakon tambahan yg turut menyerikn gmbr nie walaupun
tidak dikenali n tidak dijemput....
haha....
ends

2 comments:

syakirahmn said...

laman x ke tamna permainan.
huhu

eik`S noName said...

taman la..
hehehohio