Sunday, February 15, 2009

english^8^

aku nie ade rmai gak laa sdare mare, cam manusia biaser arr...
tp *cousen* aku hok sorang tu aku pling rapat ar.
aku kire salute arr dkt family die, liive in KL
aku salute sgt sbb, krn alia laa aku jdik mnt english...
aku msih ingt lgi mase aku darjah 5 n die darjah 6,
kami main game(polis entry).
mse aku dpt tangkap die aku sebut *you under arrest*n die tgur aku
salah katenye...
you are under arrest yg sbnrnye..(tertinggal ARE)
bermula ayt tu laa aku jdik mnt nak bljr english.
entah kanape aku pom xtau....
tp baise la aku just insan biase...
mnt english tp grammar hancuk..
huhu,terlalu bnyk p`aturn grammar,
mcm formulae math jek...
ade noun la,pronoun la,conjuntion la,predicat la..
bnyk lol...
tp aku harap dpt improve arr my english ..
arap2 dpt kuasai dgn bgs satu hari nnt...

No comments: